Profilom Regisztráció Bejelentkezés
Kezdőlap Szolgáltatások Szállítás ÁSZF Elérhetőségek
 » Garancia ügyintézés
HÍRLEVÉL FELIRATKOZÁS
TERMÉKAJÁNLÓ
Keeway ZAHARA 50 4T
bruttó  399 990 Ft
STIHL BT 360 (kerettel)
bruttó  692 900 Ft
Honda UMC 435 alapgép
bruttó  124 460 Ft

Garancia ügyintézés

 Minőségi megfelelés, szavatosság, garancia

- A szállító törekszik arra, hogy a vevőt a lehető legpontosabban tájékoztassa a vásárlandó termék műszaki és használhatósági paramétereiről. Ugyanakkor a szállító csak a konkrét ajánlatkérésnél illetve megrendelés visszaigazolás során kiadott termékleírásokban, tájékoztató anyagokban szereplő illetve a gyártó által megadott és elismert adatok helyességért vállal felelőséget.

- A szállító, amennyiben a terméken vagy a hozzá adott dokumentációban nincs másképpen meghatározva, a hazai szavatosságra illetve garanciára vonatkozó jogszabályokat tekinti irányadónak. Minőségi vagy garanciális probléma esetén a vevő kötelessége a vásárlás tényét és időpontját számlával illetve garancialevéllel igazolni. A szállító vállalja, hogy a reklamációt házon belül költségmentesen kivizsgálja, annak eredményéről tájékoztatja a vevőt. A szállító feltételezi a vevő együttműködését a reklamáció kivizsgálása során, és törekvését a korrekt, peren kívüli kiegyezésre. Amennyiben nem születik megegyezés és bármelyik fél kezdeményezésére külső döntnök vagy szakértő bevonására kerül sor, annak költségeit az a fél állja, akinek felelősségét a külső döntnök vagy szakértő megállapította.

- A szállító elfogadott minőségi vagy garanciális reklamáció esetén vállalja a termék cseréjét vagy javítását, a termék illetve a probléma jellegétől függően. A garancia a szállító telephelyén érvényes. A szállító a hibás termék által okozott közvetett károkért felelőséget nem vállal.

Információk

Victor e-Commerce Engine (C) 2014